Velkommen til min hjemmeside

Forretningsbetingelser

Bestilling
Find den ønskede vare og kontakt mig med oplysninger om navn og leveringsadresse.
Din bestilling bliver først afsendt, når jeg har modtaget betaling samt navn og adresse.

Betaling
Du kan vælge at betale via MobilePay til 20660005 eller via bankoverførsel til 84010001139536

Levering
Jeg sender varer senest dagen efter din bestilling.
Den bliver leveret til en pakkepost i nærheden af dig.
Leveringstid 1-4 hverdage hvis ikke der opstår forsinkelser.

Forsendelsespriser indenfor Danmark:
Forsendelse koster kr. 50,- hvilket dækker indpakning og fragt

Fortrydelsesret:
Ifølge forbrugeraftaleloven har du 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager varerne.
Hvis du fortryder købet, eller ønsker at bytte til en anden vare, skal du indenfor de 14 dage give besked på mail eller pr. sms.
Herefter har du endnu 14 dage til at returnere varen, gerne vedlagt en seddel, hvor du angiver årsagen til returneringen eller eventuelt hvilken vare, du ønsker at bytte til.
Når jeg har modtaget returvaren, tilbagefører jeg penge for varen, fratrukket fragtomkostninger samt eventuel værdiforringelse af varen.
Du må prøve og undersøge varen for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på. Man kan sige, at du må undersøge varen på samme måde, som man har lov til i en fysisk forretning. Brug af varen udover dette kan medføre værdiforringelse, men du må stadig gerne returnere varen.
Ved udnyttelse af fortrydelsesretten, afholder du selv omkostningen til returnering. Jeg anbefaler, at du sender varen som pakke, da det er dit ansvar, at varen når frem til mig.

Reklamationsret:
Jeg giver dig i overensstemmelse med købeloven 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du inden for denne periode, kan klage over fejl og mangler på produktet, såfremt fejlen ikke skyldes fejlagtig brug eller skadeforvoldende adfærd. Du skal klage inden for en rimelig tid efter du opdager fejlen. Ønsker du at reklamere over en vare, sendes den til mig, vedlagt en beskrivelse af problemet. Hvis jeg anser din klage for berettiget, refunderer jeg dine udgifter til forsendelse.

Andre klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos Heidilykholt.dk kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive min e-mail adresse slynger@heidilykholt.dk

Du er altid velkommen til at kontakte mig:
Hvis du er i tvivl om noget, kan du kontakte mig på slynger@heidilykholt.dk eller via sms på 20660005 - her svarer jeg på spørgsmål indenfor få dage.